söndag 25 mars 2012

Det gick vägen!

Jag inledde denhär veckan lite trevande och lyckades tappa nästan hela min ledning inför dagens finaltävling i världscupen. Men idag var det min distans och mitt före. Bara att tacka och ta emot. Lite hamnade jag förstås att kämpa också, då jag skulle igenom 46 kilometer i fuktig nysnö. Men bra gick det och de andra hade det nog ännu tyngre; till slut kunde jag defiliera in i mål och ta segern i finaltävlingen och samtidigt också i världscupen 2012! Kul också att Janne äntligen knep en pallplacering och var tvåa.

3 kommentarer:

  1. Hej Staffan!
    Tusen grattis till Världscupsegern!!
    Från din mors tremänning och din morfars kusin
    Ann och Elli i Luleå

    SvaraRadera
  2. Onnittelut. Finaali suosi kovia jätkiä.

    SvaraRadera
  3. Stort, stort grattis från Bodil och Christer

    SvaraRadera